czwartek, 3 kwietnia 2014

Moja pierwsza robótka

            Pierwsza robótka

             To mój pierwszy w życiu mebel, od którego się zaczęło... 
Nie jest on wykonany perfekcyjnie, ale to on sprawił, że zaczęłam szukać i uczyć się nowych metod odnawiania, bielenia i postarzania mebli. A dzięki temu blogowi, mam nadzieję nauczyć się jeszcze więcej wspaniałych technik i metod, które pozwalają odmienić swój dom. A każda kobieta wie, jak ważne są choćby małe zmiany, drobne przemeblowania, uszycie nowych zasłon czy zawieszek. Niby drobne przedmioty, często wykonane z jakiś pozostałości, a dają mnóstwo radości nie tylko wykonawcy, ale i pozostałym domownikom :)
            Tutaj też ujawnił się mój pierwszy 'bzik' na punkcie stylu angielskiego i różanych tkanin :))


Blog budowlany mam już za sobą, wykończeniówka potrwa pewnie jeszcze kilka lat, przede wszystkim ze względu na fundusze, których ciągle brak... 
W tym blogu chciałabym pokazać wszystkie targające mną namiętności :) A jest ich kilka ;)

1 komentarz:

  1. Zainspirowana, mam też swoje pierwsze krzesło :-) W zupełnie innym stylu, ale jest!
    Zapraszam: www.stareanowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń