wtorek, 2 grudnia 2014

Łóżko dla Księcia

Jak z królewskiego łoża zrobić książęce?

To proste - przemalować!

Chociaż aż tak bardzo nie było to łatwe, świadczy o tym czas jaki mu poświęciłam i schodząca skóra z moich paluszków :)
Najwięcej wysiłku kosztowało mnie pikowanie, ale o tym już było ;)
Długo też szukałam odpowiednich pinezek bo srebrne są podobno passé?
W każdym razie kupiłam mniejsze niż planowałam, 
ale po zamontowaniu stwierdziłam, ze to nawet lepiej, bo łóżko jest delikatniejsze :)

Ciekawa jestem czy Wam się podoba???

 
 I mój ukochany pomocnik <3
 I już tradycyjnie zdjęcie "przed metamorfozą":

A tu kilka zdjęć z placu boju:


10 komentarzy:

  1. Przepięknie, zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurka, jestem w szoku!!!! Masz zdolności dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, dziękuję, ale raczej każdy jeśli by się tylko postarał umiał by zrobić tak samo :) Ja od niedawna wzięłam się za stylizację mebli :) Wcześniej tylko wzdychałam do blogów, na których takie meble się pojawiały- do czasu aż się odważyłam rozebrać na części pierwszy fotel :) Potem już poszło jak z płatka :)
    Pewnie przygoda by się wcale nie zaczęła gdybym miała więcej pieniędzy, a tak kombinując jak za grosze wykończyć dom marzeń, wzięłam sprawy w swoje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęka mi opadła! Pokazałam już to łóżko wszystkim, musiał oglądać, kto chciał i kto nie chciał również.:) :) :) Tyle pracy i cierpliwości, że naprawdę chylę czoła!
    I przyznaję się - trochę zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję Ci bardzo! Rzeczywiście orobiłam się jak głupia przy tym łóżku- ale jestem strasznie uparta i po każdym niepowodzeniu wracałam do pracy :) Obiecałam sobie wtedy, że już nigdy... a teraz jakbym mi wpadło w ręce jakieś łóżko to pewnie zabawa zaczęła by się od nowa :) Wariatka ze mnie ;)

      Usuń
  5. Łóżko wyszło przepięknie . Ja właśnie się zabieram do pierwszego pikowania ;) i jestem mega przerażona ;) ale jak się to mówi lepiej żałować że się spróbowało niż żałować że próby się nie podjęło :D jakimi farbami malujesz meble ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      To, jak zresztą napisałam, było najdłuższe pikowanie w moim życiu, może dlatego nadal odkładam zmianę obicia salonowej kanapy ;) To pikowanie robiłam igłą i nitką, a nie guzikami, więc było ciężko, bo materiał też trudny... ale z efektu jestem mega zadowolona, łóżko nadal olśniewa swoją świeżością (śnieżną bielą w połysku)- tu akurat użyłam śnieżki białej satynowej do drewna i metalu :) Ale maluję też farbami kredowymi, w zależności od efektu jaki chcę osiągnąć. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoje pikowanie! Pewnie, że lepiej spróbować! Ja nad tym łóżkiem płakałam, ale tym większa była radość kiedy udało się je skończyć :)
      Pozdrawiam

      Usuń