środa, 6 maja 2020

Dywan szydełkowy - ochra

Kto lubi szydełkowe dywany? 
Ja kocham ❤️





11 komentarzy:

  1. niczym wielce smakowity herbatnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, jak zwykle trafby komentarz 😊
      Kolor wg mnie jest genialny, herbatnikowy 😉 marzy mi sie ojragly dywan wctym kolorze, musze tylko pomyśleć gdzie będzie lezal, bo juz powierzchni płaskich brakuje 🙊

      Usuń
  2. Przepiękny , uwielbiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten dywan,Jaki jest jego wymiar?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor tego dywanu i już widzę, jak leży w jednym z moich pokoi. W sumie ja od niedawna stałam się tak wielką fanką dywanów. Polecam na pewno przeczytanie porad https://www.szczyptadesignu.pl/jak-wybrac-modny-dywan-do-domu/ o tym jak wybrać właściwy dywan do naszego domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Ale ja nie predko zmienie moje dywany na inne, bo nadal bardzo mi się podobają, zwłaszcza że mogę je spokojnie prac w pralce 😉

      Usuń