czwartek, 13 kwietnia 2017

Fotel Różak do potęgi n-tej ;)

Kochani, wiem, że już znudziły Wam się te moje różaki...
Powiem szczerze, że już chodzą mi po głowie nowe pomysły,a to dobry znak!
Ważne, że wróciłam, a to pierwszy fotel w tym roku :)

Zrobiony w 3 popołudnia,
przyznaje, ciężko było wszystko pogodzić,
ale jest i będzie cieszył panią Stellę w Święta Wielkanocne <3

Nie wyrobiłam się tylko ze wszystkimi pisankami,
rozdałam już niemal wszystkie a chcących nie brakuje,
dzisiaj przysiądę, I promise!

Jeśli nie zdążę, już teraz życzę wszystkim 
CUDOWNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH!!!




4 komentarze:

  1. Przecudowny. W ogóle uroczy kącik.
    Kochana, wesołych i rodzinnych Świąt wielkanocnych!!!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalus, uwielbiam ten kącik :)
      Dziękuję pięknie za życzenia i też życzę Ci wesołych Świat Wielkanocnych i Mokrego Dyngusa!

      Usuń
  2. Przepiękny fotel. Widzę że mamy wspólną pasję do ofiarowania przedmiotom nowego życia. Zapraszam do siebie, a Tobie Kochana życzę samych serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i nie omieszkam zajrzeć ;)
      Pozdrawiam

      Usuń