sobota, 25 października 2014

Zimowe plany...

Tak jak zapowiadałam, z nadejściem zimy wracam do urządzania wnętrz...
 ale nie jakichś tam wnętrz, tylko swoich własnych :) 
W dodatku bardzo amatorsko, więc nie ukrywam, że liczę na Waszą pomoc i same dobre rady ;)
Ostatnio spędziłam kilka godzin nad rozrysowaniem biblioteki do holu. 
Ma być to mini salonik, do wieczorów z ciepłą herbatą i książką... 
Oczywiście w stylu pasującym do reszty domu. 
Dałam do wyceny, zobaczymy co z tego wyjdzie, na razie nie ma odzewu :?
Mam nadzieję, że się uda!
Na początek kilka inspiracji - co myślicie o takim rozwiązaniu, 
tzn. połączeniu atrapy kominka i regałów na książki???
Ostatnia inspiracja bardziej do salonu, ale nie mogłam się powstrzymać bo jest bajeczna ;)
Fabryka Wnętrz   
drewnostyle/ sucha beskidzka

drewnostyle

drewnostyle

niestety nie pamiętam skąd, był to artykuł o gabinetach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz